8 Nisan 2013 Pazartesi

bilezik

 Bir adet bilezik denemesi yaptım. galiba oldu.sahibide beğendi.
su bardağına sararak pişirdim.
buda mozaik deneme.

2 Nisan 2013 Salı

RESİNLENMİŞ YÜZÜK KELEBEK

İlk kez 100 kat vernik kullanılmış yayınım. daha sırada birçok verniklenip, fotoğraf çekilip yayınlanacak kolye, yüzük  ve bir sürü şey daha var. fırsat buldukça ve blog işini öğrendikçe yayınlayacağım. şimdilik bunlarla başladım.


kelebeğin üzerinde renkli kum kullandım.



acemilik zamanından kalma.


bu yüzüğü yaparken çok uğraştım.
ama daha kolay bir teknikle  yapılabilirdi.
 
bu da önden görünüşü.