8 Nisan 2013 Pazartesi

bilezik

 Bir adet bilezik denemesi yaptım. galiba oldu.sahibide beğendi.
su bardağına sararak pişirdim.
buda mozaik deneme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder